Prigovori

Informacije o načinu podnošenja prigovora

Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu s Bankom povrijeđeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate ponajprije riješiti u izravnom usmenom obraćanju djelatnicima Banke. U većini slučajeva na taj način sporna situacija može biti riješena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.

Ako ni nakon razgovora sporna situacija nije riješena, molimo podnesite pisani prigovor što skorije, a najkasnije u roku od 30 dana od spornog događaja/situacije (osim ako izrijekom nije ugovoren drugačiji rok), naznačite da se radi o prigovoru i dostavite na neki od sljedećih načina:

E-mail

Pošaljite nam e-mail na adresu vasemisljenje@erstebank.hr

Poslovnica

Pisani prigovor predajte djelatniku u poslovnici koji će pisano potvrditi njegov primitak

Pismo

Pošaljite pismo na poslovnu adresu Banke ili:

Erste&Steiermärkische Bank d.d.
Služba za upravljanje kvalitetom usluge
Ivana Lučića 2, 10000 Zagreb

 

Detaljne upute za postupak podnošenja prigovora potražite u Općim uvjetima Banke koji se primjenjuju na predmetni poslovni odnos.

Prigovor treba sadržavati detaljan opis događaja/situacije (sve činjenice i okolnosti uz navođenje relevantnih datuma) kao i dokaz iz kojeg proizlazi da je prigovor osnovan. Ako je opis događaja/situacije i/ili dokaz nepotpun, zamolit ćemo vas da prigovor upotpunite.

Poželjno je da prilikom podnošenja prigovora navedete svoj OIB.

Trudit ćemo se odgovoriti na vaš prigovor u najkraćem mogućem roku. Više od 70% prigovora rješavamo u roku od 3 radna dana, što je značajno kraće od zakonom definiranih rokova. U slučajevima izrazito kompleksnih prigovora, ili kad rješavanje uključuje treću stranu (npr. drugu banku, prodajno mjesto i sl.), rješavanje može trajati dulje od očekivanog te vas molimo za razumijevanje.

Prigovori ujedno doprinose Banci da prepozna mogućnosti za poboljšanje kvalitete svojih usluga.

Ukoliko odgovor očekujete e-mailom, molimo vas provjerite neželjenu poštu (junk/spam mail) jer postoji mogućnost da odgovor tamo završi.

Što napraviti ako ste nezadovoljni rješenjem prigovora?

U slučaju da niste zadovoljni rješenjem vašeg prigovora, dopis pošaljite na sljedeću adresu s naznakom da se radi o prigovoru:

Erste&Steiermärkische Bank d.d.
Služba za upravljanje kvalitetom usluge
Ivana Lučića 2
10000 Zagreb

Neovisno o našem odgovoru/obrazloženju zaštitu vaših interesa možete potražiti pred nadležnim institucijama primjerice centrima za mirenje.