Sve o Georgeu.
Na jednom mjestu.

Kao što već znate, George će postepeno, u narednih nekoliko mjeseci, u potpunosti zamijeniti mBanking i NetBanking te postati vaše jedino on-line bankarstvo.

Nekoliko dana prije samog gašenja usluga mBanking i NetBanking primit ćete obavijest s najavom o gašenju.

Obzirom da ste se već upoznali, sada može slobodno nastaviti istraživati što sve George može. I zato smo vam pripremili jednostavan vodič za što jednostavnije snalaženje u njegovim osnovnim funkcionalnostima.


Kako ću znati kada će se meni ugasiti usluge mBanking i NetBanking?

Prvotno ste najavili da se usluga konačno gasi 30.6., a još uvijek mogu koristiti mBanking i NetBanking?



Zašto se meni usluga gasi prije, a nekima kasnije?

Plaćanje naloga

S Georgeom, plaćanje je još jednostavnije. Na preglednoj stranici u aplikaciji, gdje su prikazani svi vaši proizvodi, odaberite novi nalog, a nakon toga odaberite ručni unos naloga, opciju slikaj i plati ili plaćanje putem predloška. Više pogledajte u kratko edukativnom videu.

Česta pitanja

Plaćanje u kunama možete napraviti na više načina:

  • Odabirom kartice tekućeg računa te klikom na opciju „novi nalog“
  • Odabirom kartice tekućeg računa možete započeti s unosom novog naloga klikom na „novi nalog“ u gornjem desnom dijelu ekrana ili u Izborniku na lijevoj strani ekrana

Pod imenom primatelja možete unijeti nekoga od svojih kontakata i predložaka – jednostavno upišite ime predloška, ime primatelja, opis plaćanja i podaci će se popuniti sami od sebe.

Kad plaćate nekome kome do sada niste plaćali, morate unijeti čitav IBAN ili broj računa s početnom oznakom države.

Nakon popunjavanja svih obveznih polja nalog možete potpisati.

1. Odaberite "Novi nalog" unutar kartice tekućeg računa

2. Ispunite podatke i potpišite nalog

Pod imenom primatelja možete unijeti nekoga od svojih kontakata i predložaka i podaci će se popuniti sami od sebe. Kad plaćate nekome kome do sada niste plaćali, morate unijeti čitav IBAN ili broj računa s početnom oznakom države.

Nakon popunjavanja svih obveznih polja nalog možete potpisati.

Plaćanje u stranoj valuti možete napraviti na više načina:

  • Odabirom kartice deviznog računa te klikom na opciju „novi nalog“ ili
  • Odabirom kartice deviznog računa možete započeti s unosom novog naloga klikom na „novi nalog“ u gornjem desnom dijelu ekrana ili u Izborniku na lijevoj strani ekrana.

Pod imenom primatelja možete unijeti nekoga od svojih kontakata i predložaka – jednostavno upišite ime predloška, ime primatelja, opis plaćanja i podaci će se popuniti sami od sebe.

George odmah prepoznaje da ste počeli unositi međunarodni nalog, a podaci o državi primatelja se automatski popune nakon unosa IBAN-a

1. Odaberite karticu deviznog računa

 

2. Odaberite "Novi nalog"

Pod imenom primatelja možete unijeti nekoga od svojih kontakata i predložaka – jednostavno upišite ime predloška, ime primatelja, opis plaćanja i podaci će se popuniti sami od sebe. Po završetku potpišite nalog.

 

Na početnom ekranu („Pregled“), na kartici računa kojeg želite teretiti jednostavno odaberite „novi nalog“. Postoje tri načina unosa naloga:

  1. Ručni nalog
  2. Slikaj i plati
  3. Predlošci

Ako ste se odlučili za „ručni nalog“, kod unosa primatelja možete koristiti najčešće kontakte ili IBAN. Možete dodati i novog primatelja prilikom čega ćete morati unijeti cijeli IBAN / broj računa, uključujući i oznaku države, a IBAN možete i skenirati.

Nakon odabira primatelja, na sljedećem ekranu upišite iznos, zatim poruku primatelju, odnosno opis plaćanja, potom provjerite sve uneseno i potpišite nalog.

1.  Odaberite "Novi nalog"

Kod računa koji želite teretiti

 

2.  Odaberite jednu od tri opcija unosa naloga

 

3.  Odaberite jednog od postojećih ili ručno unesite primatelja

 

4.  Unesite podatke

 

5.  Potpišite nalog

 

 

Pojedine naloge trebat ćete potpisati push notifikacijom. Primjerice, ako ste se u George Web prijavili mTokenom. Ako ste se prijavili Display karticom, nalog ćete potpisati unosom odgovora s display kartice.

Ako nalog ne potpišete odmah nego odmah odaberete „unos novog naloga“ – i dalje ćete ga moći potpisati kasnije. George će ga spremiti kao otvoreni nalog, a moći ćete ga pronaći u povijesti računa, odabrati i potpisati kad god želite.

 

Na početnom ekranu odaberite račun s kojeg želite napraviti prijenos i kliknite na „novi nalog“, pod ime primatelja unesite IBAN ili ime vlastitog računa u korist kojeg radite prijenos. 

Kod prijenosa na štedne račune isto je moguće  i na početnoj kartici štednog računa odabirom opcije „moj prijenos“.

1. Odaberite račun i kliknite na "novi nalog"

 

2. Pod ime primatelja unesite IBAN vlastitog računa i ispunite ostale podatke

 

Ništa lakše. Unutar George Weba ili George Appa, na svojoj preglednoj stranici pronaći ćete sve svoje ugovorene proizvode.

Ukoliko želite platiti račun za karticu Erste Card Cluba unutar George Weba, jednostavno odaberite opciju Platite račun, a zatim odaberite račun koji ćete teretiti i upišite iznos te kliknite Platite.

Ukoliko želite platiti račun za karticu Erste Card Cluba unutar George Appa, jednostavno odaberite opciju Plaćanje računa, a zatim odaberite račun koji ćete teretiti te imate mogućnost upisati iznos plaćanja ili odabrati plaćanje Posljednjeg računa ili Dugovanje i nakon toga kliknete Potpišite.

Pregled računa i transakcija

Sada svoje račune i transakcije možete pratiti detaljnije nego ikad. Možete ih čak vizualizirati u grafikone ili dijagrame. Ili upisati iznos ili primatelja, a George će ih pronaći u trenu. Više pogledajte u kratko edukativnom videu.

Česta pitanja

Naloge možete pregledati odabirom transakcijskog računa te klikom na „naloge“. Naloge možete pregledati za odabrani račun ili za sve račune. U pregledu se nalaze svi izvršeni, neizvršeni, otvoreni, zadani, otkazani te nalozi u najavi.

Povijest transakcija možete također vidjeti odabirom transakcijskog računa te iste možete dodatno filtrirati na sve transakcije, uplate i isplate.

1. Odaberite transakcijski račun

 

2. Odaberite naloge

 

3. Transakcije možete filtrirati

Predloške možete kreirati na početnom ekranu „pregled“ odabirom „novi nalog“ te odabirom opcije „ručni nalog“. Popunite tražena polja naloga te nakon što ste isto napravili i potpisali nalog, prikazat će vam se opcija „spremite uplatu kao predložak“.

Predložak možete pronaći odabirom „novi nalog“ i odabirom opcije „predlošci“, a za jednostavniji pronalazak predloška, u tražilici možete upisati ime primatelja ili ime predloška.

1. Odaberite "Novi nalog"

 

2. Odaberite opciju "Ručni nalog"

 

3. Popunite tražena polja

 

4. Potpišite nalog

Pokazat će vam se opcija "Spremite uplatu kao predložak".

 

Nalog možete ispisati odabirom opcije „vaši proizvodi“ – „sve o vašim nalozima“, klikom na nalog kojeg želite isprintati i odabirom „isprintajte“.

1. Kliknite na "Vaši proizvodi" - "Sve o vašim nalozima"

Odaberite nalog te potom opciju "isprintajte"

 

Odaberite karticu svog deviznog računa, kliknite na „vezane račune“ i tamo dodajte novu valutu. U padajućem izborniku odaberite novu valutu koju želite dodati.

1. Odaberite karticu deviznog računa

 

2. Kliknite na "Vezani računi"

Unutar izbornika na lijevoj strani ekrana odaberite "Vezani računi" i tamo odaberite "Dodaj novu valutu"

 

3. Odaberite valutu

Iz padajućeg izbornika odaberite valutu koju želite dodati i kliknite na "Otvorite".

 

Transakcije možete pregledavati unazad tri godine.

1. Odaberite račun

 

2. Odaberite ikonu povećala 

 

3. Odaberite datum

 

4. Transakcije možete pregledavati unazad tri godine

 

U George Appu s desne strane kod informacija o vašem računu nalazi se ikonica za dijeljenje informacija o računu. Kliknite na i podijelite svoj IBAN i BIC/SWIFT.

Na George Webu odaberite račun čije detalje želite podijeliti s nekime. U navigaciji s lijeve strane odaberite postavke proizvoda gdje možete ili kopirati podatke računa pa ih ručno podijeliti gdje vam paše ili poslati, što će automatski otvoriti vaš e-mail klijent i novu poruku s podacima o računu.

Praktično, zar ne?

1. Klikom na ikonicu za dijeljenje podijelite svoj IBAN i BIC/SWIFT

 

Potvrde o plaćanju stižu vam na e-mail adresu koji ste unijeli u svojim kontakt podacima. Ako želite, ovu adresu uvijek možete promijeniti u postavkama Georgea Weba.

Potvrde o plaćanju moguće je ponovno poslati na e-mail odabirom kartice računa u aplikaciji George. Potrebno je pronaći izvršeni nalog te klikom na nalog podijeliti potvrdu o plaćanju putem jedne od dostupnih aplikacija za komunikaciju.

Potvrde o plaćanju moguće je preuzeti unutar George Weba odabirom kartice željenog računa. Zatim je potrebno pronaći željenu transakciju te klikom na nju otvoriti padajući izbornik. Klikom na opciju „Isprintajte“ možete preuzeti potvrdu o plaćanju u PDF formatu.

Sve svoje kartice možete pronaći u svom „profilu“ gdje možete odabrati „vaše proizvode“. Kartice možete i sakriti tako da vam nisu vidljive na početnom ekranu „pregled“, a možete se poigrati i sa redoslijedom prikaza.

Dnevni limit ćete pronaći u svom profilu, pod limitima, a možete unijeti isključivo niži iznos od trenutačnog. Osim toga, svoj dnevni limit možete i povisiti jednokratno, samo za odabrani dan, pozivom na broj telefona 072 555 555.

Ako želite trajno povisiti svoj limit, posjetite najbližu poslovnicu Erste banke.

1. Unutar stranice profila odaberite "Vaši proizvodi" ili "Limiti"

2. Možete sakriti pojedine kartice ili se poigrati s redoslijedom prikaza

 

3. Unutar opcije "Limiti" možete smanjiti iznos dnevnog limita

Kreiranje trajnog naloga

I trajni nalog možete zadati u samoj aplikaciji.

Odaberite račun s kojeg će se trajni nalog izvršavati, odaberite funkcije, a potom i trajne naloge. 

Kliknite na „+“.

Unesite potrebne podatke.

Pregled Erste Rata

George vam daje potpun pregled nad jedinstvenom uslugom Erste Rate. Sve što plaćate na rate, kao i gotov novac koji na rate podižete na bankomatima, pronaći ćete unutar funkcija pod svojim tekućim računom.

Česta pitanja

Naravno. Svoje Erste Rate, odnosno sva plaćanja i podizanja gotovine na rate možete pregledavati i u mobilnoj aplikaciji George i na George Webu.

Odaberite tekući račun, zatim odaberite Funkcije, a nakon toga „Erste Rate“

Odabirom opcije Erste Rate unutar izbornika možete pregledavati limit, raspoloživi iznos, datume transakcija kao i transakcije napravljene karticom.

Možete pregledavati i iznose podignute na bankomatima.

Kao i pregledavati sve transakcije napravljene u pojedinoj trgovini.

S Georgeom možete stvarno svašta

U George Storeu ugovorite sve što vam treba: tekući račun, gotovinski kredit, kreditnu karticu ili putno zdravstveno osiguranje, personalizirajte svoje proizvode novim imenima, bojama i slikama ili, ako imate pitanje, javite se Kontakt centru direktno iz aplikacije.

Česta pitanja

George Store je virtualna trgovina u kojoj možete ugovoriti ili kupiti proizvode Erste banke. Zasad u George Storeu možete ugovoriti Erste tekući račun, George gotovinski kredit i gotovinski zajam ili štednju, kreditnu karticu, putno zdravstveno osiguranje te kupiti GSM bonove. Sve to, naravno, bez odlaska u poslovnicu.

U mobilnoj aplikaciji, George Store se nalazi na alatnoj traci na dnu aplikacije, a na George Webu u izborniku pod „Dodajte novi proizvod“.

U izborniku odaberite "dodajte novi proizvod"